Dijeta sa puno vitamina C: Od dva i po do pet kg manje za pet dana
ilustracija

Dijeta sa puno vitamina C: Od dva i po do pet kg manje za pet dana

Jelovnik koji uključuje velike količine vitamina C, namijenjen je gojaznima i osobama koje imaju problema sa probavom. Na ovaj način, kilogrami se gube, varenje se poboljšava, dok se istovremeno jača imunitet.

U ovoj dijeti glavne namirnice su pomorandže i jaja, koje je važno uzimati u tačnom redosledu. Hranu nemojte previše soliti, jer so veže vodu u tijelu. Meso i kuvano povrće možete začiniti sušenim začinima od povrća, a tokom ovog režima ishrane alkohol se mora izbjegavati.

Pošto se za vrijeme upražnjavanja dijete unosi manje ugljenih hidrata smanjuje se mišićna masa, potrebna je fizička aktivnost. To može biti fitnes, trčanje, biciklizam, plivanje ili jednostavno hodanje.

Za pet dana, može da se izgubi od dva i po do pet kilograma. Važno je da se nakon tog perioda napravi pauza i jede uobičajeno, ali umjereno. Nakon prestanka dijete, dovoljno je da se svakog ponedeljka pridržavate jelovnika.

Dijeta je dosta restriktivna i zato prije nego što se odlučite za njenu primjenu, konsultujte se sa nutricionistom i ljekarom. Ako nemate previše suvišnih kilograma, onda pribjegnite nekoj drugoj dijeti ili je upražnjavajte po nešto blažem, vašem organizmu, prilagođenom receptu.


PRVI DAN
 

Doručak: pomorandža, kruška, breskva, lubenica ili dinja, dva dvopeka, šoljica kafe ili čaja bez šećera

Ručak: pomorandža, kuvano jaje, kiselo mleko ili jogurt

Večera: dva paradajza ili dva decilitra pirea od paradajza, dva kuvana jaja, mala glavica zelene salate, ili krastavac, dva dvopeka.


DRUGI DAN

Doručak: Isti kao juče

Ručak: pomorandža, jaje, kiselo mlijeko, dva dvopeka

Večera: 125 g dinstane mljevene govedine sa paradajzom, dvopek, šoljica čaja ili kafe

paradajz


TREĆI DAN

Doručak: pomorandža, dva dvopeka, šoljica kafe ili čaja bez šećera

Ručak: pomorandža, kuvano jaje, kiselo mlijeko, manja glavica salate

Večera: 125 g mesa, pomorandža, dvopek, šoljica kafe ili čaja

 

kuvaanajaja


ČETVRTI DAN

Doručak: pomorandža, dva dvopeka, šoljica kafe ili čaja bez šećera

Ručak: 125 g svježeg kravljeg sira s malo mlječne masti, paradajz, dvopek

Večera: 125 g mljevenog mesa dinstanog sa dva paradajza ili dva decilitra pirea od paradajza, jabuka, dvopek
 

PETI DAN

Doručak: dvopek i kafa

Ručak: 200 g barenog mesa ili ribe, paradajz, dvopek

Večera: 500 g kuvanog povrća (šargarepa, grašak, krompir,), jaje, paradajz.

Izvor: Novosti

Komentari

Komentari objavljeni na portalu Kodex.me ne odražavaju stav uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja.

Zabranjeni su: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne prijetnje drugim korisnicima, autorima čanka i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za članak.

Takvi komentari će biti izbrisani čim budu primijećeni.

Komentara: (0)

Novi komentar