NASA otkrila ljubičastu planetnu na 57 svjetlonih godina od Zemlje

Tehnologija- Nauka

NASA otkrila ljubičastu planetnu na 57 svjetlonih godina od Zemlje

Na udaljenosti od 57 svjetlosnih godina od Zemlje, NASA-ini astronomi su uočili ljubičastu egzoplanetu „GJ 504b”. Slikali su je uz pomoć instrumenata na teleskopu Subaru.

NASA je uz pomoć teleskopa Subaru, smještenog na Havajima, uspjela da slika planetu „GJ 504b”, koja kruži oko zvijezde „GJ 504”, 57 svjetlosnih godina udaljene od Zemlje.

Riječ je o dosad najlakšoj egzoplaneti koji su NASA-ini istraživači otkrili direktno fotografišući duboki svemir, a njena se zvijezda sa Zemlje može vidjeti i golim okom na noćnom nebu.

Prema procjenama, planeta je velika poput Jupitera, no od svog je sunca udaljenija je oko devet puta, što dovodi u pitanje neke teorije o nastanku sličnih svjetova. Masa joj je oko četiri puta veća od Jupiterove, a temperature na njoj dosežu gotovo 240 Celzijevih stupnjeva.

- Kada bismo mogli otputovati tamo, naišli bismo na svijet koji još uvijek sjaji od vrućine nastale njegovim formiranjem - rekao je Mikael Mekelvain, članNASA-inog tima koji je otkrio ovu ljubičatu planetu.

Detaljnije informacije o novootkrivenom svijetu trebale bi uskoro biti objavljene u „Astrophysical Journalu”.

Izvor (Nezavisne novine)