CNN: Džinovski asteroid će uništiti Zemlju 35. marta 2041?!

Dezinformacija

CNN: Džinovski asteroid će uništiti Zemlju 35. marta 2041?!

Američka kablovska mreža CNN objavila je na svom sajtu lažnu vijest o ogromnom asteroidu koji prijeti da uništi Zemlju, prenosi "Russia Today".

Na stranici iReport, gdje se objavljuju vijesti i priče koje pošalju čitaoci, osvanula je vijest o tome kako će 35. marta 2041. godine asteroid možda udariti u našu planetu.

U tekstu je navedeno da su astronomi iz NASA-ine laboratorije “Jet Propulsion” u misiji NEWISE teleskopom primjetili asteroid širine oko 16 kilometara udaljenog oko 82 miliona kilometara od Zemlje.

Dalje je pisalo da će taj objekat pri bliskom susretu sa Marsom promjeniti svoju putanju i vjerovatno krenuti ka Zemlji.

Vijest je uklonjena, ali ne prije nego što je podjeljena na društvenim mrežama.

“NASA je potvrdila mejlom da je ova priča lažna. Portparolka laboratorije ‘Jet Propulsion’ je rekla da je najveći objekat primjećen u misiji NEOWISE ima samo 3 kilometra u prečniku i ne predstavlja opasnost po Zemlju. Post na iReport-u je uklonjen”, saopšteno je iz CNN-a.

Zanimljivo je to kako nisu odmah primjetili da je vest lažna, s obzirom na je pisac kao datum susreta asteroida i Zemlje naveo nemogući 35. mart.